spets


Köpte världens finaste spets blus idag. Nog för att jag hade lovat mej själv att spara pengar, men jag blev nästan kär, så jag börjar med sparandet nu istället. Min dag har gått bra, har haft fullt upp hela tiden och kom hem först vid 8 tiden. Skrivar cirkeln var ganska kul fakiskt, var lite nervös innan, men jag blev positivt överraskad. 
Resten av veckan har jag också rikigt fullspäckat program, hoppas jag orkar. Nu ska jag snart hoppa i säng, god natt!
Blev förresten hur glad som helst då jag såg att playa del sol började igår igen. Svensk humor när den är som bäst. Pusi!

Kommentarer
Postat av: marina charlotte

vilken söt blus :D



kmr du på onsdan på konffis övningen???

2009-09-28 @ 21:07:40
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0