frågor 2

Varför har du valt att fortsätta i mattliden?

Orsaken till att jag fortfarande går i mattliden är att jag valt att vänta tills jag blir myndig innan jag byter till aftis som är ett vuxengymnasium på kvällarna. Jag kommer gå kvar tills första perioden slutar och sedan ta de kurser som inte går att få i aftis i mattliden. Så ser planen ut nu.

Undrar om du skulle vilja/kunna lägga ut listan, alltså matlistan du fick vad du skulle äta?

Frukost: 1½ dl gröt/flingor eller 3 msk mysli. + 2 dl mjölk

Lunch: 2 dl ris/pasta eller 2 potatisar, 100g kött (Alternativt 2 dl lådmat eller 3 dl soppa.), sallad, ett bröd med 2 skivor ost/skinka + 2 dl mjölk.

Mellanmål: 1 frukt + 1 yoghurt/2 kex eller en glass/bakverk

Middag: samma som lunch.

Kvällsmål: 1 smörgås med polägg eller 2 dl flingor/gröt eller 4 msk mysli. +ett glas juice

Detta är ungefär som min lista ser ut nu. Målen äts med ca 3 timmar mellanrum och dessutom ska jag dricka åtminstone ½ liter vätska utöver det som står på listan. Den listan jag började med var ungefär hälften av denna.

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0