Natt

you got to be freakin kidding me. Why God why kan jag inte sova? Har vridit och vänt mig i snart tre timmar så det börjar bli lite enformigt. Annars började skolan idag och det var faktiskt ganska skönt. Lite vardag att anpassa sig till, länge sedan jag försökte göra det sist. Mot kvällen kom Roberta över och vi plockade röda vinbär och kokade 7 burkar sylt. Det är inte alla sjutton och arton åringar som gör det efter skolan. Men gud så gott det blev. Nu är det nog dags för mig att försöka sova lite igen. Kram! .

Kommentarer
Postat av: krippen

Tack för påminnelssen! Jag sku faktiskt fixa jordgubbs sylt en tid sen, jag kan göra det nu :D

2010-08-18 @ 15:16:24
URL: http://krippen.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0