SUMMERRUSH

Halv fem imorse kom jag in genom dörren, vilket kanske är det bästa beviset för att kvällen var jäkla lyckad. Grundade en smula hos jemima med drinking games och blåbärsshots för att sedan tokspringa till bussen. Utanför brunnshuset var kön förjävlig men vi kom till slut in efter att ha hittat några bekanta ansikten längre fram i kön. Ganska mycket längre fram.
På terassen var det fullt med folk, både bekanta och obekanta. På dansgolvet var det ännu mer folk, mest obekanta. Men fan så vi skakade rumpa och så  kul vi hade. När klockan blev tillräckligt mycket packade vi in oss i en taxi och åkte till pomppes crib för att dricka champagne och bara tala om allt och inget. En skål för att första skolveckan är avklarad hann vi också med innan det var time to go home. Aksi, Robban och jag delade på en taxi medan Pomppe och Hena blev kvar.
Hemma stupade jag i säng och somnade på direkten, den känslan att få lägga sig i sin säng och bara kura ihop sig under täcket efter en utekväll kan intte beskrivas, uu mama.

sweet tenerife

Vaknade för någon timme sedan och nu bär det av till landet där vi ska ha kräftis. Göttgött, kram.

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag sitter här och funderar varför jag också vaknat så sjukt tidigt trots att jag cyklade hem först klockan 4... -_-

2010-08-21 @ 09:52:50
Postat av: patte

Tack Linn, du har ingen aning om hur glad jag blev när jag läste din kommentar. Blev nästan lite tårögd. De lite tungt det där för tillfället..men det lättar väl efter en stund. Sköt om dej, kram !

2010-08-21 @ 14:21:26
URL: http://grimms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0