exactly


Har vaknat upp hemma hos Sara och jag mår såklart som en drottning. Ingen bakis flicka här inte. Efter julkyrkan igår drog vi iväg mot stan med ett gäng och hamnade först på humlegården där vi stannade till sista stund och när festen var slut där gick vi vidare till nästa bar. Vi var last men standing igår! Riktigt firande av jullovets början. Så ska det vara. Vi kom till Sara lite före fem och efter fyra timmar sömna ska jag nu så småningom börja dra mej mot min lillasysters skola där jag ska gå på julfest.

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! Jag har läst om din ätstörning och känner igen mig. Undrar bara hur du vågade berätta till någon om den, och hur du gjorde det? Vad du sade osv? Borde berätta men vågar inte.. kram!

2010-12-22 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0