DANSA I NEON







Jag måste säga att jag har så mycket fina bilder från fredagen så jag skulle kunna fylla bloggen med bildinägg i flera månader, det finns i överflöd. Fina minnen. På tal om minnen, det är alltid lika roligt att vakna dagen efter en fest och märka att man har en massa skador. Jag har blåsor och blåmärken på fötterna, skrapsår på rumpan (!) och så saknar jag några ögonfransar nere på vänster öga. Höhö.
Nu sitter jag i alla fall och myser efter badet och ska snart sätta på changeling som kvällsprogram. Och imorgon är det äntligenäntligen måndagen den 8 februari. Jag har längtat så, jag får äntligen gå till syömishäiriökeskus igen efter en två veckors paus. Ska bli så skönt. Ha en rikigt skön söndag kväll, pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0