förbannad

Det var inte meningen att jag skulle komma hem emellan skolan och skrivkursen, men när jag kom till IGCSE kursen blev jag utkickad för att jag inte hade betalat och jag orkade inte vänta i skolan 2½ timme. Jag måste säga att jag blev råförbannad, faaan också. Nu har jag bara tre kurser denna period. Anyway, sushin på ichiban idag var lika gudomlig som förr så det var en lyckad lunch fast jag var ensam. Nu måste jag så småningom börja röra på mej mot skolan igen och så kommer jag hem riktigt sent. hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va faktist helt gott! :) de va just på ichiban i kampen? ja e int helt säker på namne :D

2010-02-16 @ 18:14:01
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0