GAMMELDANS 2010 (2)













Kan inte sluta le då jag tittar på bilder från gammeldansen, en av de bästa kvällarna i mitt liv.
Igår var en dag som tog slut lika snabbt som den började, jag gjorde ingenting. Kl. 20 gick jag i säng och somnade på direkten, men blev väckt igen kl. 21 då melodifestivalen började. Jag var alltså riktigt sjuk igår. Idag känns det absolut bättre, började på en antibiotika kur igår och har annars ätit en massa olika mediciner, för inte ska en flunssa få förstöra min resa. Vi åker alltså ikväll, kl. 19 ska vi vara på flygfältet. Borde kanske se över packningen, som helt klart är ganska bristfällig. Hörs senare, kram.

(En del av bilderna tagna av Jenny)




Kommentarer
Postat av: jenny

Åååååh!! De va så galet bra och de gick så snabbt över de va så kivaaaa...live in the moment live in the fucking moment

2010-02-21 @ 10:26:18
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: jenny

Joo låna på bara :)!! Yeap desamma ha det super där i solen! Nu avundas ja er helt hundra procenttit! Ja tala me isu och linda som ren e där och dom hade -30 när dom hade kommi fram igår kväll.. Ja tror de blir stugan & mys hela veckan :D:D Ha en super resa och sola för min del! kram

2010-02-21 @ 10:28:06
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0