programmet

Jag vaknade 7:40, steg upp och gick till badrummet för att borsta tändera, halvsov påvägen ner till matbordet där jag åt min morgongröt med lingonsylt, gick upp till badrummet och tog en snabb dusch, klädde på mej, sminkade mej och sprang sedan till bussen. Kom till skolan, höll 45 minuters föredrag om homosexualitet, gick till bussen som tog mej till stan. Promenerade längs med fredriksgatan tills jag kom till syömishäiriökeskus, hade en timmes möte där (herregud så skönt det var), mötte upp farmor vid dynasty och käkade sushi till lunch, gick till motivus och solade 15 minuter, tog bussen tillbaka till skolan där jag skulle ha webred möte. Vi hade inget möte så det var i onödan jag kom dit, träffade brorsan i skolan och så kom vi hem. Och nu sitter jag här och ska snart ner och äta mellis med sytser. Blog you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0