rip nikon D40

Efter många nätter utan ordentlig sömn är jag nästan slut som människa. Lite så känns det efter en heldag utan paus. Hemkommen från skrivkursen som var riktigt bra, vi var jättefå på plats så det var ganska avslappnat och skönt. Jag har helt supersnude hår som jag borde tvätta, men jag skulle aldrig någonsin orka med hårtvätt just nu så jag skjuter upp det till imorgon. Imorgon ska jag också till Lagstads högstadium för att berätta lite om Mattliden så jag tror inte att jag hinner med skola. Och sen är jag så arg (mycke argare och ledsnare än jag verkar) för att min baby, alltså egentligen min brors, Nikon D40 är borta. FOREVER. Aldrig mer kommer jag få knäppa fina bider med den. Någon Helsingforsjävel har stulit den från spårvagnen (där Benjamin glömde den) antar jag. Jag gråter blod. Nu ser jag i kors, sov jävla gott kram

Kommentarer
Postat av: krippen

ooo hadde du också supersnude hår ?! alltså ja hadde såå sjabbigt hår idag på kvällen att man får skämma ansiktet av sig :D o fan också, bårt tappad härlig kamera, not nice.. Jag sku gråta spikar om jag sku tappa min baby :/ sköt om deij, kram !

2010-02-16 @ 21:34:38
URL: http://krippen.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0