femtonde



Jag vet. Uppdateringen idag har sugit rumpa, synd men 15sant. Anyway, här är lite till smyckes bilder, ringen fick jag till julklapp och jag använder den så gott som varje dag och Snö halsbandet med svarta stenen blev mitt idag. Veryvery nice. Dagen spenderade jag i skolan, sedan hade jag planeringsmöte på Wayne's och därefter åkte jag till hagalund för att möa upp mamma och pappa. Hann även köpa lite basplagg från hm. Nu har vi nyss ätit kreolsk gryta till middag och till efterrätt blir det ett par avsnitt how i met your mother. (Ja, jag är medveten om att det är lite patetiskt att se på en tv serie så mycket. Men whatcha gonna do, haha) Ha en mysig fredag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0