och jag minns så väl hur hon blev presenterad men det var jag som lät henne komma in



Té plus rågbröd med avocado var min kvällsmat. Tänk att en så naturlig och livsviktig sak som mat kan ge en sådan ångest att man tar till vad som helst för att slippa.Jag förstår inte. Nå, det var dagen sista mål, så nu kan jag relaxa till imorgon. Och dessutom kommer morgondagen vara så sjukt bra och inte alls ångestfylld så maten kommer inte vara ett problem. Jag lovar det. Det gäller bara att hålla attityden på topp trots att det inte skulle kännas så. I'm off to sängen, sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bra! Det tar tid! Du vinner! Du e bäst!

2010-01-15 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0