wuhuuwuhuu

yeeees thank god jag fick frissatid till den 19 februari, alltså gammeldansdagen. Det är först kl. 8.30, så det blir tight, men watcha gonna do, jag får väl komma lite sent då . Är i alla fall överlycklig. Idag har jag hängt i skolan, lunchat god lax sallad med mormor, skola igen och så fika och annat i iso omena med maaco som sedan också skjutsade hem mej, såå skönt att inte åka buss i detta skitväder. Snart blir det jobb, känns riktigt bra idag, är taggad för att tjäna pengar. Hörs när jag kommit hem, pok

Kommentarer
Postat av: Fabianmari

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2012-08-20 @ 07:35:24
URL: http://fabianmari.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0