svetty

Hejhopp. Sista dagen i Sverige håller på att ta slut och vi ska snart sätta oss ute i hettan och äta middag. Jag sitter fastklibbad av svett i datorstolen och om jag orkar ska jag nog gå ner till stranden och ta mej ett kvällsdopp. Man är svettig i princip hela tiden, måttligt roligt. Igår var vi och shoppade och jag hittade en hel del, jiihaa. Imorgon kl. 10:45 går mitt plan och så åker jag direkt från flygplatsen till landet för att fira mamma som fyller 46. Har inte tagit nästan några bilder alls och jag orkar inte ladda upp fler nu så det kommer när jag har kommit hem. Kram

Kommentarer
Postat av: annika

long time no seee ! vi måst ringas ja vill träffa dej<3

2010-07-13 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0