andra juni

Hur kan det vara andra juni idag? Vart tog hela majmånad vägen? Tiden bara går och går medan jag står kvar på samma ställe hela tiden känns det som. Idag har jag jobb och lite artonårs firande inplanerat, imorgon är det nattskola, på fredagen är det avslutning och fest och på lördagen är det studentfester överallt. Det händer så jäkla mycket så man hinner inte ens tänka. Efter midsommaren får jag i alla fall semester så då kanske jag kan stanna upp lite och bara njuta av sommaren i ekenäs. Det är planen. Vi bloggas senare, hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är sant det där med att man inte hinner tänka. Händelserna bara avlöser varandra och man bara hänger med, fast man egentligen inte alls hänger med... Härliga bilder från London! Ser ut som att du haft en bra resa!:-) Glad sommar!

2010-06-02 @ 10:36:19
URL: http://bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0