seriöst inlägg

Måste bara säga en sak ännu. Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjort denna vår, det är så svårt fortfarande, fast jag får hjälp hela tiden. Jag vet inte när jag blir frisk, om det tar två år till eller sex år till, men jag vet att jag kommer bli frisk. Och jag vill säga åt alla andra som mår dåligt att det nog kommer bli bra, bara man inte ger upp. Och jag vet bättre än någon annan att det kan vara svårt att inte ge upp, men det finns människor som vill hjälpa, och bara man låter någon ta hand om en så blir det genast lite lättare. Livet är inte alltid fint och lyckligt, men när de studena kommer borde man kunna njuta av dem, därför vill jag bli frisk. Så att jag kan njuta av livet igen. Jag kämpar hela tiden med att försöka minnas att det är jag som bestäämmer över mitt liv, vad jag ska göra, vem jag ska umgås med osv. Jag måste hela tiden påminna mej själv om att jag ska inte ska göra saker som får mig att må dåligt, utan bara saker som jag får energi av. Nu är det middags dags för mig. Sköt om er! Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt. fast alltid finnns det inte någon som kan ta hand om en, bra att du har sådana människor!

2010-06-11 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0