Stockholm baby

Idag bär de av mot älskade Stockholm. Wuhuu. Jag längtar sjukt mycket, men samtidigt känner jag alltid en liten nervositet över hur det ska gå med alla bufféer som ska överlevas. Middagar, frukostar.... Tidigare var det det bästa med hela resan, nu är det forfarande roligt, men inte på samma sätt. Jag älskar att titta på och beundra maten, men sedan när jag ska ta något kan jag inte bestämma mig och det är ganska ångestfyllt. Så vi får se hur det går.
Innan båten går har jag massa program, först ska jag luncha med Anna, sedan har jag möte på syömishäiriökeskus kl. 15 och så måste jag skynda mig till hamnen. Måste också komma ihåg att ta ut och växla pängar, vill ju shoppa maaaassssor. Och nu är min ekonomiska kris slut, fick lön igår. Äntligen. När jag kommer hem är läget antagligen ganska kritiskt igen, haha. Nåja, ni ska ha det bra. Pusskram, Linn

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en toppenresa!:-) Glad påsk!

2010-04-01 @ 09:43:57
URL: http://bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0