torsdag

Det verkar bli en helt perfekt dag idag, vädermässigt i alla fall. Har lust att plocka fram läderjackan, men det kanske blir lite för kallt? Solglasögonen ska åtminsone fram. Idag blir de först lunch hemma och sedan har jag tid på shk kl. 14. Och ja, det blir en till skolpaus för mej. Från och med måndagen har jag inte varit i skolan. Så mitt sommarlov har kind of börjat, låter bra va? Men det är helt fucking stört, noooo fun. För nu är det enda jag måste tänka på att bli frisk, orkar inte. Anyway, igår var jag också en sväng inne i stan och försöke få en text färdig skriven. Det gick sådär, men jag fick i alla fall spendera ett par timmar på mit favorit café. Nu ska jag skicka iväg den texten till pappa som får läsa igenom den och rätta om det finns några fel. Blog u later

Kommentarer
Postat av: jenny

Sköt om dig Linn, det fixar sig ännu ska du se, så stark person som du e så e de ju int fråga om de<3 puss och kram

2010-03-11 @ 10:14:35
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: Marina Charlotte

massor, massor med lycka till åt dj! Nu ska de nog ennu fixa sig ska du se! Inte alls kul att höra att du är hemma igen men hoppas verkligen det vänder och blir bättre.



Vi går ju mot ljusare tider rent fysiskt så hoppeligen går även du mot ljusare tider!

2010-03-11 @ 18:55:52
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/
Postat av: Milla

Noou:(men linn de blir bra ska du se!din hälsa skall prioriteras som nr 1,skola hinner du gå i flera år ännu!sköt om dig o hoppas du e taggad för tutormiddagen!!!:))

2010-03-11 @ 22:30:16
URL: http://millav.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0