broken in two


Jag har försökt skriva detta inlägg sådär två timmar nu, börjar tröttna lite. Får liksom inte ner orden på pappret fast dom finns i huvudet. Ville bara säga något om bilden ovanför, för ser den inte ut att vara full av lycka? Vänner, fest, fina människor, fyllda glas och glada ansikten. Jag kan också se det, men ändå vet jag att när den här bilden togs var jag inte det minsta lycklig. Det är så sjukt hur mycket man kan dölja med bara ett skratt eller ett leende. En ätstörning behöver inte synas utåt alls och det är få som förstår hur sjuk man faktiskt kan vara utan att det syns. Fan så jag längtar tills jag kan se sådär lycklig ut och verkligen vara det påriktigt. Imorgon ska jag som vanligt till syömishäiriökeskus, har två möten med två olika personer pga allt möjligt. Jag måste ännu säga att denna helg har varit den bästa på länge. Har hunnit umgås med alla dom människor som får mej att må bra, det skålar vi för. Nåja, slut på dagen och nu i säng. Äntligen äntligen.

Kommentarer
Postat av: k

det är helt otrolit hur lätt det är att lura folk, låtsas att man är glad och att allt är bra då man egentligen mår apa...

ibland fattar ja int att folk går på de...

2010-03-22 @ 13:07:03
Postat av: annika

kempa tjejen ! <3 ja e alltid här för dej ! pusi<3

2010-03-22 @ 16:05:58
Postat av: idaveronica

Din blogg är jätte bra. Hemskt att du måste gå igenom sånhänt, hoppas du blir bättre:) fint skriver du! ha de bra och krya på dig!

2010-03-28 @ 22:56:15
URL: http://idaveronica.blogg.se/
Postat av: Ingealvilde

Nice site, keep up the good work!

2011-03-07 @ 07:18:41
URL: http://ingealvilde.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0