Dagens

Dagens humör: GLAD, men trött
Dagens outfit: lööbi
Dagens värsta: skola från 8-18.30
Dagens skratt: shotgun videon från tisdagen på facebook.
Dagens bästa: att vakna brevid calle
Dagens borde: lära mig att sova gott utan att vara ensam
Dagens längtan: imorgon, landetime
Dagens vill: yoga
Dagens vill inte: gå i skolan
Dagens blää: skolan
Dagens goda: jennys och mina macroner (jenny dom va ju goda fast dom va fula som stryk)
Dagens ska göra: skriva lite grejer för ett ästörningsprojekt som en av mina vänner gör
Dagens fiilis: snude
Dagens mys: kvälls tv med glögg och morgonen med calle.

Nåja, lite superintressant läsning. Nu ska jag kill denna håltimme och sedan väntar matematik och historia. Hemma vid halv åtta kanske. Usch.

Kommentarer
Postat av: jenny

gick dom bra åt?? och va sålde ni dom för sen :D??

2010-11-11 @ 14:16:07
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0