Day 01 – Introduce yourself


Här är jag. Och min tvillingbror. Mitt namn är Linn och jag är hela aderton år. Älskar att umgås med familj, vänner och pojkvän. Förutom min tvillingbror så finns det en mamma, en pappa och en lillasyster i min familj. Vi bor i ett egnahemshus, men jag längtar nog lite efter något eget. Att resa och shoppa är mina sora passioner. Jag spenderar mina pengar som om de var skräp, men jag ångrar det inte. Man lever bara en gång. Dessutom bakar jag mycke gärna och så gillar jag fest.

Jag går i mattlidens gymnasium på dagarna och på vuxengymnasium på kvällarna, vill bli student så snart som möjligt. Mina studier har dragit ut på tiden eftersom jag för två år sedan insjuknade i en ätstörning som jag nu håller på att tillfriskna från. Under de senaste två åren har mitt liv varit ett levande helvete och det är fint att jag lever idag. Verkligen. Efter avdelsingsvistelser och andra mycket svåra stunder kan jag bara säga att livet nog trots allt är värt att leva.

På fritiden yogar jag och så tittar jag på tv serier, dhw, satc, friends, greys, supernatural, paradise hotel, himym... Det är så bra.

Såja, det är jag.

Kommentarer
Postat av: jenny

våran fina linn <3 see you 2night? Vi rings om grundisen!

2010-11-06 @ 12:52:14
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0