Day 02 – Your first love

Min första kärlek? Ja hörni, alla har vi ju våra lågstadie romanser, men efter det har det varit ganska tyst för min del. På nian var jag nog lite kär första gången på riktigt i min nu mycket goda vän pumppe, men det var mest en massa on off strul och sist och slutligen blev det ingenting utom vänskap. Just nu har jag min första pojkvän, och det är väl då den riktigt första kärleken för mig. Jag är glad och hoppas att det håller. Vi har roligt tillsammans och passar bra ihop. Här får ni en bild. hejs.

Kommentarer
Postat av: daniela

"alla har vi ju våra lågstadie romanser", hahah, no älä! :D

2010-11-06 @ 15:02:30
URL: http://ddanielas.blogg.se/
Postat av: Anonym

;)

2010-11-06 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0