Day 11 – Your siblings


Min syster är min baby, mitt allt. Jag skulle göra vad som helst för henne. Hon är världens gulligaste, roligaste och mest perfekta syster man kan leta efter. För nio år sedan kom hon till oss. Snart blir hon 10 år gammal. Men trots det kommer hon ändå alltid att vara min bebis.
Benjamin är min tvillingbror. Vi har nästan alltid grymt roligt tillsammans. Jag delar allt med honom, fest, vardag, familj, hem, glädje, sorg... Skulle aldrig klara mig utan honom. Också ha är grymt rolig och han får mig att skratta när som helst. Dock får ha mig också att gråta då och då. Men det är väl det syskojn finns till för.

Jag älskar mina syskon mest i världen, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt bild!

2010-11-15 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0