Day 13 – This week

Denna vecka har inte varit speciell. Veckoslutet var det bästa, sedan har det varit skola, skola och skola. Imorgon ska jag på en ätstörningskväll inne i stan, så det kan bli lite intressant. Och så firar jag och Calle en månad tillsammans. Dock firar jag det ensam. Eller med roberta rättare sagt. Då Calle inte kunde komma till oss idag åkte jag till Roberta istället för att inte känna mig alltför ensam. Så nu ska vi se på film och bara mysa.
Kommande veckoslutet hoppas jag blir bra, ska kanske festa en smula och så måste jag nog läsa till alla tusentals prov jag har. Jess. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej Linn =)



jag är också påväg i morgon på ätstörningskvällen.

då kanske vi ses och hinner prata en stund?

det sku va roligt =)



ha det bra. kram från Rebecka

2010-11-17 @ 21:28:22
URL: http://friskochfri.ratata.fi
Postat av: maria

hei jag har länge undrat att hur många läsare du har typ i dagen? skulle vara intressant att veta:)

2010-11-18 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0