Day 18 – Your favorite birthday



Adertonårs födelsedagen är såklart i färskast minne. Både själva dagen då jag belv uppsjungen, fick en kamera, hade kalas med släkt och vänner, åt på cantina west med flickorna och sedan kom hem sent på natten riktigt lycklig och vår adertonårs fest på casa där alla våra vänner var, fick paket, god mat, dansa, skratta och känna glädje var hur lyckade som helst.

Förstås har ju alla födelsedagar varit bra, det enda som jag tyckt är negativt är att jag aldrig har fått vara ensam om att få uppmärksamhet. Jag har varje födelsedag delat med min bror. Min första egna fest jag någonsin hade var min konfirmation, det kändes bra. Anyway, sådant.

Kommentarer
Postat av: jenny

sara e så lustig!!! krhm..

2010-11-23 @ 13:43:08
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0