deXtra

Guuud. Jag borde ha skrivit prov i skolan och varit på preptimme idag, men istället har jag spenderat min dag på dextra. Där fick jag besöka läkare, ta blodprov, svalgprov och lite andra prover, sedan var det lungröntgentime, sedan läkaren igen som sade att jag borde till jorv, sedan fick jag vänta en stund och så var det dags för ultraljud för både mage och ljumske. Till slut bestämde jag mig för att inte åka till jorv utan istället vänta och se över helgen. Det mesta såg ändå ganska bra ut. Men huhhu säger jag nu. Ganska skönt att vara hemma igen. Ikväll ska jag vara hemma med min lillasyster och vi ska se på film, äta något gott (isglass för mig) och min plan är att vi ska lägga oss tidigt. Det var den fredagen.

Kommentarer
Postat av: daniela

oj hjälp va har du? :s

2010-11-26 @ 17:52:00
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0