broken


Jag är mycket sönder och har mycket sorger just nu. Känner mig så tom och som om jag inte sagt allt jag velat. Jag hoppas att hon vet hur mycket hon betyder för mig. Hon har fan räddat mit liv. Jag fick nästan inte ett ord ur mig idag. Jag bara grät, och när tiden tog slut och jag skulle gå ville jag säga en massa, men det var bara tårar som kom. Det gör så sanslöst ont. Nu är det liksom slut, bara sådär.

Min syster kom just hem från Ekenäs markande där hon var med sin kompis och där hade hon köpt en mjukishund till mej, det är kärlek. Jag blev så rörd. Jag älskar henne så mycket.

Nu ska det sovas och imorgon blir det fest för hela slanten, ääääääntligen!

Kommentarer
Postat av: Milla

Kämpa på bara linn!:)de harmar lite att ja missa höstmarknaden:( har så mycket minnen därifrån:)

2010-09-25 @ 11:27:01
Postat av: Didrikastri

This site is professional and to the point.

2011-07-11 @ 07:29:38
URL: http://didrikastri.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0