en bakfull avatar

Well helloo darlings. Gårdagen var grym med dans, mycket folk, skratt, drinks, besök på herrtoaletten, fall i trappor, ganska dålig musik, lååång kö, nattmat på älskade McD, taxi hem till Sara och i säng.
Dagen har varit mindre grym, men lite komisk.  Vi vaknade tidigt för att vi hade lovat att åka med och spela i skolans fotbollslag. Med gårdagens smink och röklukt i håret drog vi mot skolan lite före åtta. I bussen mot kimito luktade det bar, huhhu. Inte så bra idé att spela fotboll när man är mer än trött. Till våra blåa lagkläder hade jag dessutom blåa strumpor och skor så jag kände mig milt sagt som en Avatar med grym bakis. Så kan det vara ibland. Resten av kvällen tänker jag inte röra en fena förutom för att gå till kylskåpet och sätta på en dvd. heip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0