En sak om ätstörningar...

...Man blir aldrig nöjd! Ingenting är tillräckligt smalt, ingenting är tillräckligt lite eller tillräckligt tunt. Man tänker "lite till, bara lite, sedan är det bra". Bullshit. Men jag lovar att det inte kommer vara maten eller ätandet som kommer vara det tunga sedan när man väl satt igång processen. Det är det som ligger bakom sjukdomen som blir utmaningen. Maten är bara ett sätt att försöka glömma och gömma det man egentligen mår dåligt av. Ville bara säga det. Jag skulle vilja skaka om alla därute som inte talar! GÖR DET! Ta hand om er, de är ni värda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt. Jag måst fundera på saken ennu, men får se om jag talar me kompisana åtminstone, fö du har säkert rätt... Och du e så stark, jag säger bara de, o ditt leende du nästan alltid har på läpparna får mej att tänka att de faktist kan bli bra :) tack igen

2010-09-20 @ 22:17:34
Postat av: -

det har du rätt i, tanken e bara jobbig att släppa taget om. Det vet jag mer än bra.. Jag fattar liksom inte hur du har fixat dig i så bra skick som du är, ännu är du inte jätte bra, men Linn, du e på så fruktansvärt god väg, det e något jag beundrar i dig, det verkar som om jag själv liksom inte kommer någon vart alls...

2010-09-20 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0