jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dej


Det är en riktigt fin höstdag idag. Regn och sol avlöser varandra. Imorgon börjar en ny vecka, jag vett att det kommer bli jobbigt. Sista veckan med min nuvarande terapeut. Det är så svårt att beskriva hur det känns, men tänk er att er största trygghet tas ifrån er och att ni plötsligt måste försöka bygga upp en ny trygghet från ingenting. Jag har ingen motivation och jag är livrädd, men jag vet att jag inte har något alternativ, jag måste klara detta. Och det ska jag. Jag längtar så fruktansvärt mycket tills jag blir studennt och kan börja med något nytt, det kommer kännas befriande. Jag tänker mig att jag ska skriva så mycket som möjligt nu på våren, jag skulle nästan kunna skriva allt som krävs för att bli student, men jag kommer sakna vissa obligatoriska kurser då, så vi får se. Ikväll blir det hemlagad pide till mat och supernatural i dvd spelaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar som en stark människa:)

Men hur klarade du att be om hjälp?

jag menar jag mår dåligt, mycke dåligt, o stundvis vill jag be om hjälp, men endå, int vill jag bli "frisk", jag vill bli smal.men...

2010-09-19 @ 22:00:39
Postat av: Anonym

känner exakt samma sak som förra kommentarens skribent. Vet inte vad jag skall göra, och att be dig Linn om hjälp är kanske ett steg mot det bättre. kram på dej Linn ! orka kämpa :)

2010-09-20 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0