modelljobbet



Chocolatechip pancakes till kvällsmål och dagens perus outfit.
Nu vet jag lite mer om modelljobbet. Det är ett företag som köper in kläder från Lexington och några märken till, som jag inte minns namnet på, som ordnar en modevisning av en ny kollektion för utländska och inhemska kunder. Idag övade vi hur länge det ska ta att gå och i vilken takt till musiken. Det var asroligt, längtar till showen. Jag har inte sett alla kläder jag ska ha på mig ännu, men åtminstone en jättemysig tröja ska jag ha. Sådant om det. I skolan nu på kvällen hade vi debatt på schemat, vilket också var riktigt roligt.
Känner mej fortfarande lite lös och sjuk så jag ska sova länge imorgon, har endast en programpunkt imorgon. Att gå på min sista terapisession. Fan.

linnsen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0