Flicktjejer



Idag njöt jag och Jenny av solen på café esplanads uteservering över en lunch. vi diskuterade vappenplaner, sommarplaner och livet i allmänhet. Efter maten tog vi en sväng i Zara och jag hittade de ultimata jeansshortsen för sommarens alla fester. Därefter var det terapi för min del. En rätt så jobbig session idag måste jag säga. Kom ut med tårar i ögonen. Förra sommarens händelser gjorde sig påminda och det var väldigt jobbigt. Nu mår jag i alla fall bättre och ska titta på Crossroads, länge sedan jag såg den sist. Dagens outfit kommer upp inom kort.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahha flicktjejer.. Hej men bra!! Passa shortens? Jackpot!



Kemppi Linn<3 Kram!

2011-04-27 @ 19:33:15
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var brukar finlandsvenskarna hålla hus i huvudstadsregionen o vad sker på vappen? :)

2011-04-27 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0