upsate fran kina

Nihao! Hittade en kinesisk dator. Jag har det helt fantastiskt, det ar sa underbart att vara har igen. Trettio grader varmt, shopping och en helt underbar atmosfar. Jag kanner mig lite som en kandis da alla vander sig om pa gatan, smygfotar med telefonen och kommer fram och ger en massa komplimanger.

Idag pa kvallen tar vi ett nattag tillbaka till shanghai, vi har nu varit i nanchang i fyra dagar. Skulle vilja stanna har, men att se shanghai blir ocksa riktigt kul. Nu ar klockan lite over tio har sa nu maste jag till rummet for att packa ihop allt, klockan tolv ska vi checka ut.

Pusspuss vi hors

Kommentarer
Postat av: hejsan

vadåå? varför kommer de alltså och smygfotar dig osv? :))

2011-04-20 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0