I-landsproblem

Igår kväll satt vi på café ursulas uteservering och bara snackade skit egentligen. Kom hem närmare ett tiden och nu är jag fit for fight för dagens jobbtur. Börjar om en timme. Sedan har jag lite problem eftersom min telefon inte har någon laddning kvar och vi har ingen laddare här hemma. Så jag får absolut inte tag på någon. Och det är en aning knäckande. Life sucks. Och nu till lite svar om amputeringar m.m.
Alltså. Min kära brors finger blev fast någonstans där det inte borde ha blivit fast. Nu har de tagit bort en bit, men hoppas kunna rädda resten av fingret.
Ja, jag var på jorvs ungdomspsykiatriska avdelning.
Ha en ljuvlig dag, pusi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0