o what a happy day

Dagen började med en liten försovning, fortsatte med ösregn och jobb. Därefter fick jag nöjet att träffa en riktigt irriterande Esbo stad tant bara för att få veta att jag antagligen inte får någon studierabatt på busskortet(!!). Bussen missade jag men en sekund, började gråta av matthet och frustation på busshållplatsen (tur att det regnade så att ingen märkte något) och nu ska jag till skolan. Aftis sätter igång igen. Detta har verkligen varit en "dra täcket över huvudet och stanna där hela dagen" -dag.

Kommentarer
Postat av: daniela

fin skjorta har du i alla fall :)

2011-08-30 @ 15:08:11
URL: http://ddanielas.blogg.se/
Postat av: Anonym

keep it up Linn! :)

2011-08-30 @ 17:49:03
Postat av: Nam Do

Efter regn kommer sol :)

2011-08-30 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0