anniversary

Har haft en rikigt fin sommar iår. Till skillnad från förra året. Ett år har gått sedan jag blev utskriven från jorv och naturligtvis har jag funderat och tänkt mycket på det. Då jag läser mina texter från den tiden känns det helt osannolikt. Jag har någonslags känslostorm inom mig tror jag, allt bara far runt i huvudet. Kanske för att jag just idag var tvungen att åka till jorv, kanske bara en tillfällighet. Jag kommer inte ihåg allt, men en del finns kvar.
Jag minns kommentarer av vänner som var på besök. "Det är som att leva i en skräckfilm"
Jag minns nätterna.
Jag minns sköterskorna. Blodproven. EKG. Medicinerna.
Jag minns kortspelen. Bakandet. Målandet.
Jag minns ångesten och rädslan.
Nu måste jag få sova lite. Det har varit en lång och händelserik dag. Sköt om er, kram.

Kommentarer
Postat av: en tjej

Jag hoppas du aldrig hamnar tillbaka till helvetet... Jag har fått återfall, igen. Kan inte förstå hur det aldrig kan ta slut påriktit!

2011-08-05 @ 15:10:01
Postat av: a

på vilken avdelning hamnade du in på i jorv? ungdomspsykiatriska?

2011-08-05 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0