abiturient: livet efter penkkisen


Minnas bild
Livet är inte lika gött som det var på flaket och på kryssningen, men i will survive.
Har varit utan telefon och utan att ha någon som helst kontakt med omvärlden de senatse  tre dagarna. Lite småjobbigt måste jag säga. Men nu har jag fått min telefon tillbaka och har också smugit mej in på nätet lite snabbt. Har fått väldigt mycket läst, ca 6-7 timmar per dag har spenderats vid hälsokunskapsböckerna, så jag är stolt. Och så har det varit bra att ha annat att tänka på. Nu återgår jag till livet som nörd, hejs

Så vill jag passa på att gratulera och stolt presentera en av dem som gick vidare i idols. Garttis Lotta 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0