jag har varit där förut jag är inte rädd


Jag vill ha sol. Bli brun och fin. Att studenten ska vara över. Äta vad jag vill utan att känna NÅGOT annat än glädje. Shoppa. Ha läderjacka, raybans och ballerinas. Göra om Abi kryssningen. Åka till Kreta. Fota massa fint. Hänga med vännerna. Läsa Camilla Läckberg. Åka till Kina. Dansa. Känna mig fin. Ge presenter till de jag tycker om. Bli respekterad. Baka. Gå på bio. Skratta så jag får ont i magmusklerna. Simma i havet. Dricka fina drinkar. Och corona med lime. Se på solnedgången. Skriva. Känna längtan efter någon. Kunna säga nej. Inte ha skola på kvällen. Ha tillbaka min gamla terapeut. Vara lycklig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snälla Linn, orka kämpa! En dag kommer du att få vara lycklig! Massor med kramar <3

2011-02-25 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0