verkligen tråkigt

Alltså måste verkligen säga att det är väldigt tråkigt att analysera dikter. Jag brukar älska modersmål, men detta område är verkligen äckligt. Jag kan inte förstå hur någon kan tycka att det är intressant. Allt detta betyder alltså att jag precis har suttit på en lektion med endast diktanalys. Och det kommer fortsätta hela denn period. how awsome. Att dessutom en tisdag såhär nära penkkisen sitta i skolan från 17-20 känns sådär. Finns mycket smartare saker jag skulle kunna ägna mej åt. Really. Snart  börjar nästa lektion. Sedan middag med Malin. Efter det hem för att se på supernatural. Har sovmorgon imorgon. JAAAUZAA

Kommentarer
Postat av: hejsaaaan

hej! får jag fråga dig en fråga?



hur påverkar din skiljelse med calle dig med tankte på ätstörningen? är du ännu "såpas" sjuk att du reagerar på sånhäna tråkiga saker med att inte villa äta eller villa hetsäta? hur har ätandet gått då på sistone?

2011-02-15 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0