År 2010

JANUARI
Firade in det nya året på teneriffa med spysjuka.
Hade precis börjat skolan igen efter en lång paus, mådde väldigt olika från dag till dag, jobbade lite, festade lite, beställde resa, planerade gammeldansen.




FEBRUARI
Var en mycket händelserik månad. Mycket fest, gammeldansen och teneriffa.























MARS

Början av mars spenderades på teneriffa. Sedan blev det ganska mycket fest, så kapade jag av mig håret och åkte till stockholm. Och så bakade jag mina första macroner. Dessutom slutade jag skolan igen, började må väldigt dåligt. Mitt sommarlov började i mars.

















APRIL
Sara kom och hälsade på från Belgien, det började bli vår, jag gick aktivt på syömishäiriökeskus.





MAJ
Vappen spenderades på olika ställen, jag började medicinering mot depression, första maj var riktigt mysig, tutor värksamheten började igen, det blev varmt, jag spelade in ett park program, fick veta att min terapeut skulle få barn, började må skit, åkte till London. Älskade London.

















JUNI

Köpte min efterlängtade longchamp väska, sommarlovet började, sommarfester kom och gick, var i hangö ett veckoslut, en sväng till Tallinn, Victoria och Daniel gifte sig, jag grät. Midsommar, popkalas.















JULI
Jag åkte till Sverige, Norrköping i början av Juli och stannade där ett par veckor. Sedan fyllde Roberta 18 och så var jag
på landet. Snabbt efter det blev jag intagen på Jorvs ungdomspsykiatriska avdelning. Jobbig månad, mådde riktigt dåligt.






AUGUSTI
Fick komma hem från avdelningen, men mådde väldigt dåligt. Skolan började, både mattliden och aftis. Mådde bättre. Det blev höst.

SEPTEMBER

Började ta körkort, stressade med skolan, hade min sista terapisession med min dåvarande terapeut, grät, började med den nya terapeuten, var på landet, hade dinner hemma hos mig.

 

OKTOBER

Födelsedagsmånad, fyllde 18, festade, ordnade fest på casa, modellade för lexington m.m., tittade mycket på supernatural, blev tillsammans med Calle, berättade om min ätstörning i HBL, ordnade konvent för ettorna.

NOVEMBER

Bra månad, snön kom, mycket fest, var på landet, spenderade tid med Calle, var på en ätstörningsmeeting i stan, började med det som alla andra bloggar också gjorde (day 01, day 02...), firade lillajul, var mycket hos olika läkare pga mina förhöjda levervärden.

DECEMBER

Riddarbalen i samband med självständighetsdagen, jul känslor, massa snö, Kira och Milla fyllde 18 och hade fest, lillsyrran fyllden 10, det blev jul, shoppade på mellandagsreor, åkte till Tallinn och sedan kom nyårsafton.

Det var det året. Väldigt tufft år för min del, ingen dans på rosor precis. Men nu börjar ett nytt år. 2011.

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket år! Önskar dej ett lite lättare år i år!

2011-01-01 @ 19:29:57
Postat av: Anonym

Wow, ett helt otroligt år! Men du e jätteduktig o ja älskar din stil o din blogg :) kämpa på!

2011-01-01 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0