frågor och svar

1. Har du mens? har den någongång int kommit då när du rasade i vikt?
Nu har jag mens. Men under ungefär ett års tid hade jag ingen mens då jag mådde som sämst.

2. har dina bröst i ngt skede slutat växa pga viktminskning?
Såklart blev mina bröst mindre då jag gick ner i vikt och när jag gick upp igen så blev de som vanligt. Brösten är ju bara fett så ofta är det därifrån kroppen först tar resurser om den inte får tillräckligt med näring.  

3. Vad jobbar du med?
Jag är personlig assistent. 1-2 gånger i veckan åker jag hem till en kille som sitter i rullstol och hjälper honom med vardagliga saker. Trivs bra med det.

Kommentarer
Postat av: .

kan du få barn fortfarande?



och hur mycket vet din pojkvän om din sjukdom och vad tycker han?

2011-01-08 @ 11:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0