question time

hur går det i aftis?
Det går riktigt bra. Jag trivs helt okej och det känns bättre för varje kurs jag får undan. Snart blir jag nog också student ska ni se!

vad för alla kurser har du där och hur ofta är du där?
Jag går endast obligatoriska kurser där eftersom aftis inte erbjuder mycket annat. Denna period har jag bara en kurs, men i nästa period kommer jag ha flera.

Försökte du dölja din sjukdom, och isåfall hur länge tog det för dina närmaste att märka att nåt var fel?
Jag försökte absolut dölja det en tid, men sedan när det gick såpass långt att jag blev riktigt rädd berättade jag för kuratorn. Mina kompisar hade nog märkt något innan, men jag vet inte hur mycket dom märkte.

skriver tex listor om alla skolarbeten jag måste göra, things to do,finaste kläderna etc. har du gjort något liknande?
Jag har på senare tider börjat göra TO DO listor för varje dag. T.ex. för idag: Gå på båda lektionerna i skolan, ta det lugnt och inte steressa inför körprovet imorgon. Det är väldigt skönt när man sedan kan stryka över allt man gjort och känner att man fått ut något av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0