31.12.2010


Efter ett, enligt mig, tungt träningspass på forever fixade jag och Sara värsta grymma brunchen för att orka med en lång natt full av dryck och dans.

Vi anlände till Ingå och blev bjudna på en fördrink i världsklass....

...som vi avnjöt utomhus vid det fina snöbordet med sprakastickor. Eva och Max satsade. check out islycktorna

Mera sprak.

Jenny och Linda var hungriga, men förstås också glada innan middagen serverades.

Till middag blev det stockmanns rostbiff och potatisgratäng med en utsökt sallad med feta och granatäpple.

Linda drack La Linda. Så klart!

Och shot rouletten sattes igång och var mångas död. Riktigt roligt spel kan vi nog alla hålla med om. Efter några varv var vi alla tvugna att ta en paus för att orka till tolvslaget.

Fyra fina flickor gav mig sina bästa poser.

Ett stycke söt Sara tillsammans med värdparet.

Söt Sara igen. Hon hittade sin soulmate i ananasen. Det var omöjligt att separera dem.

Det var extremt mycket dans. Och ananasen var med.

Max såg lite plågad ut medan Sara njöt till hundratie procent.

Gästboken användes väldigt flitigt. Här kan ett mästerverk skådas.

Kvällens par hade jättekul. Det kan jag lova.

Ännu mer dans blev det. Men Sara, var är ananasen?

Jenny vad är det som händer?

Och allt detta hände innan tolvslaget för efter det dog kameran. Ni kan bara tänka er hur lyckat vårat nyår var. Vi dansade så att mina benmuskler värker och sjöng så att allas röster var hesa. Sköt raketer, skålade och pussades vid tolvslaget, spelade mera shotroulette, dansade mer.... Klockan fem stupade jag ner i soffan och somnade på direkten. Imorse vaknade jag ganska välmående, dock är jag enormt trött just nu. Det var nog mitt bästa nyår hittills måste jag säga. Och det skålar vi för!

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAH, fy ja ser nog snadi hukas ut på alla pics

2011-01-01 @ 18:49:25
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: elleen

ditt hår e jättesnyggt!! o gott nytt år :)!!

2011-01-02 @ 12:23:33
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0