whitewine




När Robban plötsligt fick feber igår och inte kunde komma över på vin kväll så ringde jag till Sara med gråten i halsen och frågade ifall hon kunde komma istället. Och hon kunde! Vi räddade varandras kvällar. Så jag körde efter henne och sedan korkade vi ett skitgott vittvin och medan jag åt räkor nöjde sig sara med chips och rostat bröd med majonnäs. Till efterrätt kladdis. En väldans trevlig kväll med lite food koma emellanåt och ganska tidig läggdags faktiskt. Imorse ringde klockan kl. 9, så vi steg upp halv 10 och käkade frulle och så bar det av mot jobbet för min del och hem för Saras del.

Nu sitter jag här och jobbar på riktigt flitigt och senare idag blir det en serveringskeikka så denna lördag is all about jobb. Så hoppas jag på att få se min älskling i något skede också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0