klagoinlägget

Jag har fått en överdos av trötthet. Känner mig som en zombie och klockan är över elva och ändå är jag inte i säng ännu. Var på jobbet en god stund och tänkte börja storgråta mitt på gatan när jag promenerade till bussen. Så trött var jag. Trött och hungrig tror jag också. Har haft ont i magen i några timmar nu, men jag hoppas det går om nu när jag åt. Det som nästan också fick mig att gråta var vårt tomma kylskåp. Jag fick improvisera ihop en pasta sås av nästan inga ingredienser. Nej, idag har verkligen inte varit en perfekt dag.
Nu ska jag sova bort alla tårar som vill komma ut hela tiden och sedan ska jag åka på jobb tidigt imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0