sommarlovet 2011ska jag

Njuta av livet. Sola. Åka till kreta. Festa. Sitta på terass med nära och kära. Spara pengar. Shoppa. Jobba. Läsa till skrivningarna. Ha inspiration. Inte vara på avdelningen. Laga mat. Ge mig själv tid. Ha/få självförstroende. Skriva. Plöja genom roman efter roman. Sitta på en klippa och titta på soluppgången. Vara på landet. Åka båt. Gå på terapi. Baka. Umgås med familjen. Äta grillmat. Dricka limssa. Busa med Ruben. Fira födelsedagar. Ligga på stranden. Klä mig i höga shorts och transparent linne. Bära klackar. Skratta så jag får ont i magen. Få ljusare hår av solen. Få en ny kamera. Titta på tv serier. Äta glass i mängder. Vara singel. Stå för vem jag är. Våga säga nej. Åka på weekend resa till London med vännerna. Sova länge på morgnarna. Åka på scoutläger. Cykla. Ladda ny musik till ipoden. Blogga. Fota mycket. Träffa släkten. Glida runt i raybans och ljusröda converse. Simma i medelhavet. Vara barnvakt. Gå på bio. Bada vedeldad bastu. Känna äkta glädje. Gråta. Plocka blommor. Ha långa bruncher här hemma. Få massa myggbett. Äta jordgubbar. Helt enkelt ta ut allting av sommaren 2011.

Kommentarer
Postat av: daniela

låter som en helt super sommar!

2011-06-07 @ 06:27:21
URL: http://ddanielas.blogg.se/
Postat av: daniela

låter som en helt super sommar!

2011-06-07 @ 06:27:48
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0