summering av kvällen



Innan jag åke iväg mot helsingfors nattliv igår satt jag och Miranda och drack fanta och rosé och åt mina macroner. Väl inne i stan satte vi oss på terass med bl.a. Casandra och delade på en bucket strawberry margharita. Då det bar av mot casa var klockan runt tolv och där stannade vi tills det stängde klockan sex. Jag hade deal att komma hem tidigast med morgonbussen och det lyckades ju minsann. Halv åtta tiden somnade jag i min säng efter att ha fått klättra upp till mitt rum med brandstegen eftersom alla dörrar var låsta och jag ine ville väcka resten av familjen. Sådana idéer får man nog bara om man inte är riktigt klar i huvudet. Klockan 15 gav jag upp och somnade för att vakna för en timme sedan. Voivoi, hur ska det gå med min nattsömn nu?

Men för att summera kvällen var det awesome. Helt awesome, minns inte när jag hade så roligt senast.

Kommentarer
Postat av: casandraas.blogspot.com

d va supeeer att se dej igår snyggis! fiiint att du lyckades me att komma hem först imorse ;) kram

2011-06-05 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0