11.A picture of something you hate


Kommentarer
Postat av: anonym flicka

Hej, ja har ett litet problem. Och jag känner mig så jävla dum när jag utsätter mig för samma saker, men grejen är den att jag för ungefär ett år sedan började "insjukna" i något som kunde utvecklas till en ätstörning, som tur fick jag hjälp av vänner och kurator och hon ville att jag skulle gå på terapi. Det var då jag blev rädd, inte ville jag ha någon terapi, så jag fick kuratorn att tro att allting var bra och jag lät saken vara. Nu, över 6 månader senare kan jag inte annat än konstatera att jag snart hamnar tillbaka igen, det är inte långt ifrång "återfall" för mig nu... har du något tips på vad jag ska göra ? liksom, utan att göra hullu mega haloo om det hela..? okej jag kanske låter dum som babblar på om detta, men jag tänkte att du kanske kan hjälpa, det har du tidigare gjort. kram <3

2011-05-24 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0