fråga svar



Hemkommen från en onödig sväng i skolan. Lite frågor har kommit upp under den senaste tiden, tänkte svara på dem nu.

Kan man få se en närmare bild på din klocka? var har du handlat den?
Javisst, varsågoda. Den är köpt i Ur&Penn i Sverige
Hej! Får du nuförtiden träna normalt?
Jag har inte några restriktioner längre, men jag vet med mig själv att jag inte tycker om att träna och ofta är det så att tankarna kretsar endast kring kalorier om jag tränar och det blir ett tvång istället för nöje. Dock älskar jag att få promenader med musik i öronen, det känns inte alls på samma sätt. Tvärtom, det får mig att slappna av.
Hur mår du efter allt som hänt?
Vet inte riktigt vad du menar, men efter den senaste tidens händelser med pojkv'nsproblem så mår jag just nu väldigt bra. Jag är såå nöjd med mitt beslut och mår bättre än jag gjorde under förhållandet. Annars mår jag helt okej, lite upp och ned gångar hela tiden, men ett steg i taget mot ett friskt liv.
Vilken kamera har du?
Jag har Nikon D40x. Är väldigt med den. Passar perfekt för nybörjare som jag.

Kommentarer
Postat av: patte

Hehe, de va faktiskt ditt recept :) sjukt goda !

2011-03-28 @ 14:43:36
URL: http://smartcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0