HYVÄSTI SELVÄ PÄIVÄ


Artonåring på lördagen. Min lördag var fullspäckad med program. Men till slut hittade vi i alla fall fram till Sara där vi började baka en kaka. Det blev förstås kladdkaka som vanligt, men vi hade en lite specail touch på den. VÄLDIGT god. Om vi skulle haft mer tid kanske vi skulle ha bakat något annat, men nej. Vi fixade oss och packade ihop allt från Sara (då märkte jag att plåmssan är borta), sedan gick vi över till Annika. Där började firandet med skumppa, bål, pasta sallad, kaka, musik, skratt och en hel massa annat skoj. Jag hade extremt roligt.

Vid halv tolv tiden åkte vi in mot stan (men via grankulla efter mitt pass, körkortet ligger i plåmssan på villovägar) och humlegården. Där var crowded, men vi dansade på fönsterbräden, shottade tequila, och hade så jäkla roligt. När klockan slog pilkku drog vi mot Ida på efterfest och klockan sju somnade jag gott på Idas korta soffa.
På morgonen dracka jag en stor kopp svart kaffe, svalde lite burana och åt rågbröd. Tog på mig mina ballerinan (de enda skorna jag hade) och började dra mig mot Malin för att duscha innan släktmiddagen på eftermiddagen. Jag var så enormt trött så det var sjukt. Men it was sooo worth it. Bästa kvällen på läänge. Kiitos tack merciiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0